Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
Program Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe umożliwia wysyłanie do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.
Do programu Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe wydawana jest licencja Pervasive 12.
Program wspiera obsługę środków trwałych i pozwala na zaplanowanie i rejestrowanie zdarzeń dotyczących ich eksploatacji. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć pod stałą kontrolą stan posiadania oraz terminowe wykonywanie cyklicznych zdarzeń.
Oszczędność czasu
Program wspiera użytkowników w codziennej pracy. Automatycznie generowany plan amortyzacji i polecenia księgowania, automatyczne wyliczanie nowych wartości środków trwałych czy korekta planu amortyzacji pozwalają zaoszczędzić czas poświęcony na dokonywanie tych operacji.
Usprawnienie pracy działu księgowości
Program usprawnia pracę poprzez automatyzację ustawień parametrów księgowań czy eliminację ręcznych księgowań naliczeń amortyzacyjnych.
Szybki dostęp do niezbędnych informacji
Szczegółowy opis środka trwałego, ewidencja miejsc użytkowania środków trwałych, a także ich elastyczne grupowanie, pozwala na szybki dostęp do informacji na temat stanu posiadania oraz ich lokalizacji.