Zobacz, w jaki sposób Symfonia ERP wspomaga firmy w takiej branży jak Twoja
Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.
Podstrony konkretnych składowych produktu Symfonia ERP 2018:
- ERP Finanse i Księgowość
- ERP Kadry i płace
- ERP Handel
- ERP Zarządzanie produkcją
- ERP Środki trwałe
- ERP Business Inteligence
- ERP E-box
- Elektroniczny Obieg Dokumentów
- Contact Manager
- Analityk Sprzedaży
Odkryj optymalne sposoby na poprawienie efektywności swojej organizacji:
Udogodnienia w obszarze finansowym :
- masowe rozliczenia rozrachunków z wyciągów bankowych
- planowanie wielu wersji budżetu dla różnych kont, pozycji rachunku zysków i strat czy bilansu oraz analiza wykonania w module Business Intelligence
- automat do obsługi ulgi na tzw. złe długi VAT
- inwentaryzacja za pomocą czytników / kolektorów danych
- rozbudowana możliwość wyszukiwania błędów w rozrachunkach – brakujące rozrachunki
- raporty: rozliczenia międzyokresowe kosztów, wiekowanie należności i zobowiązań, sprawozdania finansowe, planowanie płynności finansowej
- możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł danych (np. pobieranie dokumentów z systemu spedycyjnego
- nowe formatki do wprowadzania dokumentów i widoki na listy kartotekowe, z opcją definiowania własnych pól*
- łatwe dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb, np. możliwość zmiany i zapisywania widoków oraz dodawania własnych elementów / cech na formatce dokumentów i kontrahentów*
- możliwość dołączenia dodatkowych informacji do kartotek towarów, kontrahentów i pozycji dokumentów w celu późniejszej analizy i dekretacji księgowej
- kompleksowy przepływ informacji, cały proces w jednym miejscu – te same cechy od zamówienia, przez dostawę po fakturę
Rozszerzona obsługa procesu sprzedaży :
- rozszerzenie Contact Manager umożliwiające rejestrację zdarzeń i czynności powiązanych z kontaktem u danego kontrahenta
- tworzenie ofert z możliwością przekształcania ich w zamówienia obce
- budowanie wielu ofert w różnych wariantach i scenariuszach opartych również o cenniki indywidualne
- uelastyczniony mechanizm zaliczek złotówkowych i walutowych
- niewymuszona kolejność wystawiania dokumentów operacyjnych (zamówienie, WZ, faktura)
- możliwość łączenia kilku dokumentów zamówień czy magazynowych w jedną fakturę
- ocena szans sprzedaży – tworzenie lejka sprzedaży
Obsługa wielu oddziałów i pododdziałów firmy :
- tworzenie pododdziałów w firmie z możliwością przypisywania zróżnicowanych uprawnień użytkownikom
- Symfonia ERP – niestandardowe opcje otrzymujesz w standardzie dzięki innowacjom technologicznym
Baza danych Microsoft SQL
- jedna, wspólna baza danych dla całego systemu Symfonia ERP
- wydajniejsze i szybsze wykonywanie operacji - zestawień i raportów, nawet w przypadku analizy obszernego zakresu danych
- automatyczne kopie bezpieczeństwa bez przerywania pracy z możliwością archiwizacji danych w chmurze
- zaawansowane mechanizmy MS SQL do zarządzania i ochrony bazy danych
Logowanie zintegrowane
- możliwość logowania się do poszczególnych modułów przy wykorzystaniu jednego domenowego użytkownika i hasła, podlegających zasadom bezpieczeństwa obowiązującym w organizacji
- możliwość wykorzystania predefiniowanych oraz tworzenia nowych zestawów praw użytkowników
Aktualizacja MSI
- możliwość zaplanowania aktualizacji systemu u użytkowników
Otwartość na integracje
- baza danych MS SQL pozwalająca na tworzenie i integrację z innymi dedykowanymi rozwiązaniami
- otwarte API do modułu Handel Symfonia ERP