Obejmuje pełen proces wytwarzania towarów: od zakupów i planowania zasobów, przez operacje magazynowe, po procesy produkcyjne i realizację zamówień odbiorców.
- definiowanie technologii produktów
- planowanie produkcji (wszystkich niezbędnych zasobów)
- harmonogramowanie
- zarządzanie i operacyjna obsługa zleceń produkcyjnych (produkcja właściwa)
- raportowanie
- controlling i analizy efektywności produkcji
- zarządzanie odpadami
- księgowanie i sprawozdawczość
- zredukować zapasy i powierzchnie magazynowe
- skrócić czas realizacji zamówień i dostaw wyrobów do odbiorców
- poprawić cash flow
- zredukować ilości odpadów
- zwiększyć efektywność zasobów, maszyn oraz surowców
- planować koszty wytwarzania
- zwiększyć produktywność dzięki alokacji zleceń do stanowisk i pracowników
- zoptymalizować koszty poprzez Bill of Material
- usprawnić obieg informacji w firmie
- planować w oparciu o parametry zamówień